Natalia Kłubko

Ekspertka w zakresie współczesnych trendów i kompetencji przyszłości na rynku pracy w kontekście doradztwa zawodowego

Doktorantka, Specjalistka ds. HR i Rekrutacji & Konsultantka ds. Rozwoju Zawodowego i Cyfrowego Wizerunku

OPIS

Absolwentka dwóch kierunków studiów II stopnia: Multimedia i Komunikacja na Wydziale Socjologii na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz kierunku: Stosunki Międzynarodowe ze specjalizacją: Zarządzanie Projektami na Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera.

Stypendystka programu Erasmus, gdzie część programu studiów I stopnia zrealizowała na Uniwersytecie w Leeds w Wielkiej Brytanii.

W 2013 roku ukończyła studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi na WSE w Krakowie.

Zdobytą wiedzę wykorzystywała we współpracy z międzynarodowymi firmami w Polsce i w Dubaju, gdzie odpowiadała za rekrutację i budowę działu HR.

W 2015 r. została członkiem międzynarodowego stowarzyszenia Society for Human Resource Management (SHRM).

Od 2018 roku doradza innym w kwestiach związanych z strategią rozwoju zawodowego i nawigowaniem po rynku pracy.

Obecnie jako doktorantka na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, prowadzi badania z dziedziny nauk społecznych w dyscyplinie mediów i komunikacji społecznej.

Ponadto zdobywana wiedza w trakcie seminarium doktoranckiego pozwala jej zgłębić trendy w nowych mediach, cyfrowej komunikacji oraz narzędziach z zakresu sztucznej inteligencji, które można zastosować w doradztwie kariery oraz budowaniu marki osobistej.

W swojej pracy wykorzystuje wiedzę i korporacyjne doświadczenie z obszaru rekrutacji jako konsultantka kariery, łącząc narzędzia mentoringowe z narzędziami z zakresu marketingu cyfrowego, aby efektywnie wspierać innych w zarządzaniu własnym rozwojem zawodowym i kreowaniu profesjonalnego wizerunku online.

Obecnie priorytetem jest wsparcie młodych ludzi, poprzez aktywne uczestnictwo w konferencjach, warsztatach na uczelniach i targach pracy, gdzie motywuje ich do eksplorowania różnych ścieżek zawodowych oraz do nabrania pewności siebie na rynku pracy jak i w świecie mediów społecznościowych, aby w pełni wykorzystali swój potencjał zawodowy, uświadomili sobie swoje osiągnięcia oraz mocne strony, by następnie z pewnością siebie wkroczyli na rynek pracy.